[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: kde

From: Michal Rzemieniecki <mihau_malpka_im.gonna.change.this.someday.com>
Date: Wed Jan 28 2004 - 02:20:07 CET

nie 25. stycznia 2004 20:18, codzienna monotonie zaklucil(-a) klops:

> witam
> czy u kogos KDE na Slacku jest jakies lekko niestabilne?
> uzywalem kiedys redhata, mandrake'a... i bylo ok...
> Slacka zainstalowalem juz 2 raz.... i od czasu do czasu (srednio raz
> dziennie) KDE mi siada.... albo sie wylacza, alobo jakeis bledy.... jakby
> z funkcji random zawsze co innego....
> czy moze tylko ja tam mam?

ostatnio slack 9.1 chodzil u mnie z wlaczonym kde przez 2 dni i okolo 22
godzin az przyszedl kolega majacy pecha do mojego komputera. uderzyl w
obudowe i komp padl. nie wiem czy zaliczyc to do niestabilnosci kde czy
calego systemu [; pozatym przed jego przyjsciem mialem wrazenie ze tylko co
restartowalem komputer.

pozdrawiam

--
Michal