[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: LILO

From: afflige <rtrzepacz_malpka_interia.pl>
Date: Wed Jan 28 2004 - 00:08:32 CET

Witam,

> mam problem z LILO podczas instalki slacka mialem wybro skad mamlilo sie
> odpalac
> Root
> Floppy
> MBR
> wydalem Root z pospiechu i teraz nie mam Lilo
> zalogowalem sie z dyskietki i wydalem polecenie 'lilo' niby dodal DOS i
> LINUX ale po restarcie lila wciaz nie ma
> Co jeszcze mozna zrobic
> pozdr

teoretycznie to wystarczy ustawić główną partcję linuksową
(tą na kórej masz system plików /) jako aktywną i po kłopocie.
Teoretycznie bo u mnie to nie działało.
Drugie rozwiązanie to uruchomić jeszcze raz instalator slacka,
nie formatować partycji i olać cały proces instalowania pakietów a przejść
od razu do części wstępnej konfiguracji systemu i wybrać MBR jako miejsce
skąd ma
być uruchamiane LILO.
Inne rozwiązanie to ładować system z dyskietki (to dla tych co idą robić
herbatę za każdym
razem jak im się system ładuje :))

Pozdrawiam