[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: [postfix] Newaliases i popa3d

From: redbaron <redbaron_malpka_amnesiac.cjb.net>
Date: Mon Jan 26 2004 - 02:13:57 CET

Osóbka znana jako Jakub "Venom" Żukowski napisała:

> Witam,
> Mam problem z postfixem a mianowicie:
> root@venomski:/# cat /etc/aliases
> MAILER-DAEMON: root
> postmaster: root
> root@venomski:/# touch /etc/aliases.db
> root@venomski:/# newaliases
> postalias: warning: removing zero-length database file: /etc/aliases.db
> postalias: fatal: open database /etc/aliases.db: Cannot allocate memory

Dlaczego tworzysz plik aliases.db ?
Powinien on zostać utworzony automatycznie, po wydaniu komendy 'newaliases'.

> [...]
> wysyla wysmienicie ale gorzej jak ktos wysyla do mnie :)
> Nie dochodzi nic :) Pracuje na Maildir`ach. Po kilku godzinach od wyslania
> dostaje zwrot:
> ** THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY **
> ** YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE **
>
> The original message was received at Sun, 25 Jan 2004 10:49:28 +0100
> from venom@venomski.com [217.96.144.83]
>
> ----- Transcript of session follows -----
> <venom@venomski.com>... Deferred: Connection refused by venomski.com.
> Warning: message still undelivered after 4 hours
> Will keep trying until message is 3 days old

Wydaje mi się, że to raczej jest problem postfiksa, bo on nie
dostarcza poczty do skrzynki (pop służy tylko do jej odbioru).
Sprawdź log: /var/maillog może tam jest cosik więcej napisane.

> Pozdrawiam,

--
....PPP link to [ppp0] terminated | Conexant HCF/HSF PCI Modem
....Demand Dialing Stoped | Drivers for Linux