[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Zarabiamy !!!

From: Tommy <tomaszkinecki_malpka_o2.pl>
Date: Sun Jan 25 2004 - 14:43:18 CET

Witam wszystkich zainteresowanych !

Wiele firm, szczególnie w Stanach Zjednoczonych reklamuje się poprzez
wysyłanie do potencjalnych odbiorców e-maili reklamowych.

Jednakże firmy reklamowe też muszą mieć do kogo wysyłać te reklamówki i tu
właśnie potrzebują nas. Większość z firm oddaje część zysku z wysłanego
maila odbiorcy w zamian za potwierdzenie jego przeczytania.

Wystarczy kliknąć na odnośnik w mailu, poczekać aż reklamowana strona się
otworzy i można ją zamknąć :) (interseują nas linki tylko takie które
zawierają w sobie frazę "runner", tylko za te dostajemy pieniądze !!! )

Oczywiście za tą fatygę otrzymujemy $$$. Firm tego typu jest masa, ale ja
osobiście jestem zwolennikiem tych trzech poniżej, są naprawdę solidni.
Długo już w tym działam i z wielu testowanych te są zdecydowanie najlepsze.
Ich maile są warte od 2-10 centów. Naprawdę szybko się zarabia.

http://www.allyousubmitters.com/pages/index.php?refid=tkinecki

http://www.annies-biz.com/pages/index.php?refid=tkinecki

http://www.WebberCash.com/pages/index.php?refid=tkinecki

Życzę wyskokich zarobków !!!!