[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: serwer i internet

From: Grung <ojciec_malpka_rydzyk.one.pl>
Date: Thu Jan 22 2004 - 20:52:20 CET

misiek wrote:

> ciezko sie ze mna dogadac bo nie jestem w temacie , dopiero zaczynam z
> sieciami.

Wydaje mi sie ze miejac lekkie pojecie o linuksie mozna wywnioskowac iz
logi mowa wszystko lub prawie wszystko ( to tak jak w fizyce, ze wzorami
:P )

No jesli chodzi o odpowiedz to po co uzywac DHCP jak masz watpliwosci
czy to dziala. Po pierwsze zmien taka MAC-a, pozniej recznie dodaj adres
IP do karty sieciowej po czym ustaw bramke domyslna i potestuj. A jak to
zadziala to mysl o dhcp przy czym pamietaj, ze dhcp konfiguruje adres
IP, bramke domyslna i nameserwery wiec jesli ci dalej cos nie bedzie
dzialac to jest to wina konf. serwera. Aha no i jeszcze warto sprobowac
dhcpcd eth0

--
Grung