[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Polskie fonty w KDE - Slack 9.1

From: ThauthiM <ufoczysko_malpka_interia.pl>
Date: Thu Jan 22 2004 - 19:07:30 CET

Witam ponownie,

moze po kolei... staram sie spolszczyc KDE. Zainstalowalem pakiet
pl-xwindow z www.slackware.com.pl. Zainstalowal mi sie bez bledu. Zrobilem
restart kompa, wpisuje startx i po chwili mi sie wywala z bledem "No
screens found". No biore xf86config i ustawiam wszystko od nowa.
Ustawilem, wpisuje startx i mi KDE rusza. Jednak ciagle bez polskich
fontow. Wchodze do Control Center/Regional.../Country/Regional... i
zmieniam kraj na Polska, chce zmienic jezyk na polski, ale nie moge.
wciskam na add a tam tylko english us do wyboru. czy ktos moglby mi cos
pomoc?

z gory dziekuje