[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Mplayer - problem - Slack 9.1

From: ThauthiM <ufoczysko_malpka_interia.pl>
Date: Thu Jan 22 2004 - 18:57:54 CET

Witam wszystkich,

mam pewien problem z mplayerem. moze opowiem wszystko po kolei, byc moze
znajdzie ktos jakis blad w moich ruchach. Sciagnalem pliki w32codec,
divx4linux, mp-arial (fonty), neutron (skin) i mplayera. No i instaluje...
po kolei, rozpakowuje w32codec i przerzucam do /usr/lib/w32codec.
rozpakowuje divx4linux i instaluje (sh install.sh). rozpakowuje i
instaluje mplayera (./configure z language pl i gui-yes, make i make
install). tworze w ~/mplayer katalogi font i Skin i wrzucam do nich fonty
i skore. tworze configa z nazwa skory. no i wlaczam mplayera mplayer -vo
sdl /blebleble/film.avi no i film mi rusza... tzn powinien ruszac, ale mi
pojawia sie czarny ekran, sekundy filmu leca, glosy z filmu slysze. czyli
jest wszystko oprocz obrazu. nie pokazuje mi sie zaden blad z codeciem,
ani nic, wiec nie wiem co sie dzieje. identycznie instalowalem mplayera
pod gnomem i problemu zadnego nie bylo. teraz przerzucilem sie na kde i
mam problem. czy ktos ma jakis pomysl co sie stalo?

z gory dziekuje za pomoc