[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: kilka problemow (prostych problemow)...

From: sir_skiner <s_malpka_o2.pl>
Date: Wed Jan 21 2004 - 18:31:34 CET

On Wed, 21 Jan 2004 14:45:53 +0100, ThauthiM wrote:

> Witam grupowiczow,
>
> nie zaliczam sie do zbyt bieglych pingwiniarzy i w zwiazku z tym raczej i
> moje problemy nie zaliczaja sie do tych z gornej polki. Mam Slackware 9.1
> i nastepujace pytania:

to nie ma nic do rzczy akurat...
btw. kazdy umie tyle il sie nauczyl, a ilosc posiadanej wiedzy nie zawsze
jest wprostproporcjonalna do stopnia jej zaawansowania

> 1. Jak ustawic w konsoli polskie znaki?

polska trzcionke ustaww i locale
edytuj /etc/profile.d/lang.sh i wpisz tam:
#v+
export LANG=pl_PL
export LC_ALL=pl_PL
#v-

W /etc/rc.d/rc.font ma byæ:
#v+
setfont -v lat2a-16.psfu.gz
#v-

> 3. GNU Gadu - instaluje mi sie bez zarzutu, jednakze bez pluginu
> GaduGadu. Biblioteke libgadu mam zainstalowana z --enable-shared

--prefix=/usr (?)

> 6. Lilo... Moj /etc/lilo.conf wyglada nastepujaco:...
> co powinienem tu zmienic, zeby po zmountowaniu patrycji windowsowej nie
> byla ona tylko do odczytu?

jesli dobrze cie rozumiem to nie tu a w /etc/fstab, i jesli to ntfs to nie
da sie [ok. da sie ale odradzam]

--
\sir_skiner
|sebastian grzywacz