[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: co robie źle ? :(

From: Arnie <jurij_malpka_we.pl>
Date: Wed Jan 21 2004 - 16:31:43 CET

Użytkownik "Wesoly" <wesoly@klu..one..pl> napisał w wiadomości
news:bum45e$lv1$1@absinth.dialog.net.pl...

> raczej nie, info o tym jakie jadro odpalic domyslnie brane jest z
> lilo.conf
> a kolega Arnie nie ma ustawionej opcji default dla nowego jajka,
> pewnie tez podczas uruchamiania tez nowego jajka nie wybiera,
> wiec uruchamia mu sie stare jajco

Jestem cienias - to wiem, ale nie aż taki tempy, żeby nie potrafić z lilo
wybrać sobie systemu ;)
mój slack, to 9.1. lilo ma "graficzne" i labele wyświetla w tabelce. Wybiera
sie je albo wpisując label, albo wybierając go strzałkami.
Do wyboru mam więc:

DOS (tu jest W98 :-P)
Linux (jajo 2.4.22)
2.4.24 (problemowe jajo).

Którykolwiek z linuxów wybiore, odpala się ciągle 2.4.22 :-(