[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: przebudowa i upgrade glibca

From: Daniel Horecki <shinden_malpka_shinden.eluug.eu.org>
Date: Wed Jan 21 2004 - 14:27:32 CET

Wed, 21 Jan 2004 11:24:35 +0100, sir skiner pisze:

> serio, myslalem ze upgradepkg robi cos wiecej...

Z man upgradepkg:

       upgradepkg upgrades a Slackware .tgz package from an older
       version to a newer one. It does this by INSTALLING the
       new package onto the system, and then REMOVING any files
       from the old package that aren't in the new package.

> a zsh? przejrzalem man zshbuiltins, i nic o linkowaniu nie znalazlem...

Ale zsh uzywa glibca wlasnie tez. Natomiast sash jest statycznie linkowany.

> a binutils, musza byc tym samym gcc kompilowane?

Nie, mam dystrybucyjne binutils. I dziala ;>

GNU ld version 2.14.90.0.7 20031029

Pozdrawiam
Daniel

--