[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: przebudowa i upgrade glibca

From: Daniel Horecki <shinden_malpka_shinden.eluug.eu.org>
Date: Tue Jan 20 2004 - 22:26:37 CET

Tue, 20 Jan 2004 19:06:21 +0100, sir skiner pisze:

> ale jak?
> no zrobic paczke to pikus, bo jest slackbuild, ale co potem?

Robilem paczke recznie :)

> 'tellinit 1'
> 'upgradepkg nowy_glibc%stary_glibc' czy 'upgradepkg nowy_glibc'?

upgradepkg nowy_glibc

> a moze removepkg && installpkg?

to bedzie robione przez upgradepkg wlasnie

> w bash'u czy w czyms statycznym? W czym?

ja to robilem w sashu, i chyba bedzie najlepiej, jesli jakis linkow
zabraknie, to mozna latwo je przywrocic/zrobic.

Przy czym nie robilem tego w init 1, tylko w czasie normalnego, no prawie
normalnego dzialania systemu. I jakos sie powiodlo :) Ale nie polecam
czegos takiego.

> Oswieccie mnie.
> i czy wazna jest wersja gcc [obecnie 3.3.2]

Wlasnie taka mam, flagi dla procesora ustawione i wszystko ladnie chodzi.

Pozdrawiam
Daniel

--
Daniel 'Shinden' Horecki