[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: iptables - dzielenie

From: arkh <arkh_malpka_ater.pl>
Date: Tue Jan 20 2004 - 15:02:02 CET

> robiłem wg. http://www.spoko.neostrada.pl/konf1.html
> a tam jest masquerada. probowałem też bez niej - to samo.

Tez mialem taki problem -niestety nie udalo mi sie go rozwiazac... [bo
jestem niedoswiadczonym uzytkownikiem Slackware]. Chodzilo mniej wiecej o to
ze zanim system nawiaze polaczenie [zaloguje sie do neostrady] maskarada juz
dziala, niestety nie przekazuje pakietow do sieci. Rozwiazaniem moglby byc
jakis skrypt opozniajacy wlaczanie maskarady do czasu az serwer nawiaze
polaczenie z neostrada, albo [tak jak w moim przypadku] napisanie regolek
strasznie "malo finezyjnych:)" -pamietam ze w regolkach bylo tylko to ze ma
przekacywac z ppp0 na eth0 -to wystarczylo:)

zycze powodzenia!!