[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: update slacka

From: Radzio <adamikr_malpka_WYTNIJTOwp.pl>
Date: Tue Jan 20 2004 - 10:20:02 CET

Szanowny Skyname <skyname@poczta.onet.pl> napisał:

> SWARET sie nadaje swietnie, aczkolwiek miej tez na uwadze adnotacje ze
> strony Slackware odnosnie sposoby uaktualniania konkretnych pakietow
> (czy trzeba cos wylaczyc, rozlaczyc itp)

Witam,

Właśnie wczoraj miałem okazję sprawdzić po raz pierwszy swareta. Chciałem
wszystko zaktualizować do currenta. Niestety nie wszystkie pakiety dało się
upgrade'ować. Okazuje się, że nie mogę uruchomić niektórych programów z
powodu brakujących bibliotek (m.in. libcrypto.so.0 ewentualnie
libcrypto.so.0.9.7).
Proszę o jakieś sugestie co w takiej sytuacji zrobić. Aż boję się
zrestartować kompa, bo może się nie podnieść. Jeżeli ktoś mógłby mi podesłać
ww. bibliotekę na priv byłbym bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam,
radzio

--
Klub Zbuntowanych Kaleczniaków