[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: iptables - 2 x WAN

From: yab <yaboll[nospam>
Date: Tue Jan 13 2004 - 23:51:35 CET

Z dziennika pijanego naczelnika:
Skazaniec Arnie naskrobał na ścianie:

> Witam,
> jakie wpisy w iptables, jesli chce puscic z LANa wszystko przez jedno
> łączę z wyjątkiem p2p, natomiast wspomniane p2p - drugim łączem ? Nie
> interesuje mnie blokada konkretnych portów, raczej filtracja pakietu
> i wypuszczenie go na jeden bądź drugi WAN ?

Markujesz pakiety poprzez modul ipp2p nastepnie rzucasz zamarkowane pakiety
na 2 lacze....
Nie ma nic prostrzego... robisz dokladnie tak jakbys puszczal na 2 lacza po
portach.
zainteresuj sie
iproute2 - to starczy do puszczenia na 2 laczach...
a dla markowania p2p uzyj modulu ipp2p.

--
Yaboll ( yaboll(at)interia(dot)pl )
Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,