[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: system domowy

From: Kamil Mętrak <kmetrak_malpka_wpraga.oaza.org.pl>
Date: Sun Jan 11 2004 - 00:01:34 CET

On Sat, 10 Jan 2004 11:05:25 +0100, Mishek wrote:

> Jestem ciekaw waszych opini na ten temat.

Osobiście używam Slacka w domu, zastąpiłem nim WinXP, wcześniej
próbowałem (z różnym skutkiem) RedHata, Mandrake'a, Auroxa, Debiana
itd. (najpierw był RedHat 5.1 :) ). Taraz Slacka 9.1 zainstalowałem
swojej dziewczynie, dla której jest to pierwszy kontakt z tym systemem i
jest bardzo zadowolona.
Sam uważam, że każda dystrybucja jest dobra do domu i każda
dystrybucja jest dla początkujących - w końcu wszyscy wiedzą, że
Linux jest trudniejszy od winów :D
A jeżeli chodzi o edycje plików zamiast "wygodnych" kreatorków - lubie
wiedzieć co się dzieje w moim systemie, a nie chce być prowadzony za
rączkę automagicznym konfiguratorem :D

Tak w ogóle to w tym pierwszym moim poście na tą grupę chciałbym
wszystkich powitać.

Pozdrawiam
Kamil 'Muzzy' Mętrak