[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: SU i segmentatio fault.. co robic ?

From: Jacek <serwerek2@op.pl>
Date: Sun Sep 21 2003 - 23:21:25 CEST
[slacklist] Re: SU i segmentatio fault.. co robic ?

> hello all
>
> mam pytanko. mam serwer ze Slackiem9. Wszystko = bylo super az tu nagle
zobaczylem ze jak loguje sie zdalnie na konto usera a = potem chce wydac
komende SU to wywala mi SEGMENTATION FAULT i nici z = SU.

> CO moge z tym zrobic i jak to naprawic?
> powiem ze tylko robilem upgrade OpenSSH i nic = wiecej
>
> pozdrawiam
> Skyscraper

Ja mialem podobnie odinstalowalem paczke z openssl i = openssh i
zainstalowalem ponownie. Mi pomoglo.
Niestety nie znalazlem przyczyny przez ktora sie tak =

Ja ze slackiem 9 to mam straszna jazde. Nigdy nie =
8.1 i nie mowie tu tylko o SEGMENTATION FAULT.  = Cos jest niedograne z ta
wersja.

Jacek