[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: SU i segmentatio fault.. co robic ?

From: Radoslaw Czyzewski <morgor@wp.pl>
Date: Mon Sep 22 2003 - 01:16:33 CEST
[slacklist] Re: SU i segmentatio fault.. co robic ?

On Mon, 22 Sep 2003 00:05:08 +0200
Skyscraper <skyscraper@o2.pl> wrote:

> no to musze tak sprobowac, robilem upgrade = openssh poprzez swareta i niby wszsytko bylo okej...
> no chyba ze wywalilo sie przez to ze robilem to = zdalnie poprzez ssh....
> ale wg komentarzy bylo dobrze

> nie zalamuj mnie :) hehe wlasnie na wllasciciwym = serwerze postawilem 9.0 i swaretem zrobilem upgade do 9.1pre i = przekompilowalem jajko na 2.4.22. wiec lepiej niech nie ebdzie problemow = bo mnie pobija ;-)

> btw uzywam 9.0 na desktopie non stop i nie =
> heh ach my lamerki ;-)
>
> ale tak co do 9.pre to fajne skrypty zrobili = /etc/rc.d/inet.conf

> [...]

Ja też robiłem upgrade swaret'em openssh i su = wersji curent przestał działać SDI. Dziwne jest to że pliki = konfiguracyjne są jak należy w 99.9% OK - na 9.0 działao. W curent = połączenie następuje ale nie można kożystać z www (tak jakby = nie było adresół DNS w resolv.conf) a jak robie pinga na jakiś = IP z Internetu to zanim cokolwiek wyświetli trzeba sporo się = naczekać. Przez to musiałem na nowo zainstalować 9.0 bo zbyt wiele = też podoba się nowy /etc/rc.d/... - jest przejrzysty i bardziej = rozbudowany.

Morgor