[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: htb

From: Rafal R. <raven19@o2.pl>
Date: Sun Sep 21 2003 - 23:03:28 CEST
[slacklist] Re: htb

Juz jest troszku pozno...wiec jutro to przestudiuje =
pierwszy rzut mojego slabego oka nie podoba mi sie = linijka :

..z ktorej potem dziedziczysz klasy 1:5, 1:6, 1:7, = 1:8...ktore maja wpisany
wiekszy rate niz pozwala klasa = "macierzysta":)
Napisz sobie tak (zamiast tego powyzej):

tc class add dev eth0 parent 1:1 classid 1:2 htb rate = 110kbit ceil 110kbit

pozdrawiam
  Rafal