[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: ISDN external - serwer ppp

From: Andrzej Kuchta <Andrzej@glinik.gorlice.pl>
Date: Tue Sep 23 2003 - 07:48:22 CEST
[slacklist] Re: ISDN external - serwer ppp

Sławomir Jach napisał(a):

> albo PAP albo CHAP . Jeden przesyła chasło = otwartym textem, drugi
> wykorzystuje szyfrowanie. Przy pap jest = pro¶ciej bo wdzwaniając się
> odrazu przesyła chasło i login, natomiast =
> potem oddzwania do klienta i klient ponownie = się łączy podając chasło i
> login. Nie można stosować jednego i drugiego = razem :)

to co moze byc?
Mój plik pap.secrets ma postac

ppp  *  ppp

 i dalej nic , nie moze nawiazac połaczenia = ppp,wywala sie na autoryzacji i
nastepuje rozalanczanie,
klient jest skonfigurowany napewno dobrze bo do TPSA = na 0202422 wszystko
ładnie szybko łaczy.
Aha pytanie co musze zrobic zeby poweryfikacji PAP = automatycznie uruchamiał
sie protokół ppp?
 bo jauzywajac mgetty mam w = /usr/local/etc/mgetty+sendfax/login.config

/AutoPPP/ -     a_ppp   = /usr/sbin/pppd auth -chap +pap login kdebug 7 debug