[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Anjuta pod Slackware - ??

From: Marcin Ropa <cetius@wp.pl>
Date: Tue Sep 23 2003 - 09:30:23 CEST
[slacklist] Anjuta pod Slackware - ??

Witam serdecznie. Jestem tu nowy i dlatego z góry = przepraszam za wszelki
nietakt z mojej strony.

Chciałem zapytać szanownych uczestników czy = ktoś ma doświadczenie w
instalacji anjuty pod slackware ? Instaluje Slackware = 9 z płytki i wszystkie
pakiety, które są w "sekcji" gnome w = tej dystrybucji.

Potem próbuje skompilować anjute i już przy = "configure wyskakuje mi błąd:

creating libtool

checking for gnome-config . no

checking for gnomeConf.sh file in /usr/local/lib .. = Not found

configure: error : Could not find the gnomeConf.sh = file that is generated by
gnome-libs installer

I to by było na tyle.

Próbowałem już kilku rzeczy i nic, cały czas = ten sam błąd. Czy powinno się
jeszcze coś doinstalować ?

Bardzo dziękuje za wszelkie wskazówki .