[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: htb

From: PLum <pl_um@go2.pl>
Date: Wed Sep 24 2003 - 13:58:58 CEST
[slacklist] Re: htb

Hello Luko,

Tuesday, September 23, 2003, 11:39:52 PM, you = wrote:

L> No to masz slabych zawodnikow i jakis lewy = sprzet. U mnie jak nie mialem
L> podzialu pasma to jeden ziomek zapuszczal kaze =
L> mogles zapomniec, jedyne co dobrze = funkcjonowalo to gadu :D. Nie ma
L> dzielilo - w takim razie shaper, cbq i htb i =
L> jest pic na wode i wogule nie potrzebne - = brawo, mozesz zostac moim guru.
L> Napisz jeszcze jak to osiagnoles bo jestem = bardzo ciekaw...  :)

L> Moja porada wez sie zastanow o czym piszesz, = wyciagnij wnioski z tego co
L> napisalem i przestan zyc w swoim wlasnym = wymysonym swiecie...

  hmm stary ja uzywam tez cbq ale tylko do tego = zeby modem nie umarl
  prawda jest taka ze dzielenie pasma na userow = nie jest potrzebna

  po lanie jak sciagasz cos od lepka to co tez = nikt juz nic nie moze
  zrobic ?, to ty zastanow sie o czym mowisz to = jest to samo, jedyne
  do czego shaperdy i inne pierdoly sie przydaja = to to zeby modem nie
  pacowal na 100% bo wtedy niestety kolejka na = modemie jest zapchana i
  ping wzrasta kilka set razy :|...

  u mnie dziele lacze w prosty sposob modem = wyciaga 2mb/s to ja go
  ograniczam do 1,9 (lub 1,7 jak naprawde zalezy = mi na pingach) i tyle
  kaza nie blokowana, zadne porty nie = prorytetowane i jakos nikt sie
  nie narzeka (jedyne co to jak kiedys = zapomnialem odpalic
  ograniczenia, to mi gracze narzekali ze maja = pingi 3000 :/)

--
Best regards,
 PLum         =             &= nbsp;      mailto:pl_um@go2.pl