[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

witam i pytam: gdzie reigster_globals z php.ini (PHP + Mysql)

From: Maciej Sokolowski <mackosa@wp.pl>
Date: Wed Sep 24 2003 - 16:07:31 CEST
[slacklist] witam i pytam: gdzie reigster_globals z php.ini (PHP = + Mysql)

Witam Wszystkich !

Nazywam sie jak podano w stopce :) i bede Was probowal =
pytaniami. Jak sie uda to nawet moze i pomoge = :)

Mam Slackware 8.1 i jak przystalo na dobry system :) =
Mysql. Wszystko fajnie, ale wypadaloby wlaczyc = mozliwosci obslugi baz
z poziomu http.
Standardowy pakiet phpXXXXXX.tgz (4.3.2 dodajze) jest = piekny, ale po
instalacji brak w mojej konfiguracji obslugi = Mysql.

Postanowilem wobec tego wziac sie za kompilacje = PHP.
Co by nie pisac po ./configure --cos_tam, no i = oczywiscie make && make
install, to oczywiscie zadziala Mysql, ale trace = mozliwosci ktore mi
daje register_globals = On.
Moje pytanie nie jest jak to zrobic, bo wszelkie = manuale i poradniki
nie pomagaja, nawet www.slackware.com.pl (a moze Wy = pomozecie ? :D ),
ale:

Gdzie dokladnie znajduje sie wpis z register_globals w = konfiguracji,
ktora skompilowalem i nie przekopiowalem php.ini-dist = jako php.ini do
wlasciwego katalogu podanego w manualu i pliku = INSTALL ?

A jesli jest to php.ini-dist z katalogu gdzie = kompilowalem PHP to jak
sprawdzic w systemie do ktorego katalogu mam to = przekopiowac i pod
jaka nazwa.
Dodam raz jeszcze: znalazlem kilkanascie propozycji w = manualach co do
kopiowania go do roznych katalogow, ale nie bylo w = niej skutecznej.

Dzieki i pozdrawiam,
Maciej         &nbs= p;            = ;    mailto:mackosa@wp.pl