[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Odp: Re: ocr

From: Igoro <igor30@poczta.onet.pl>
Date: Thu Sep 25 2003 - 16:44:49 CEST
[slacklist] Odp: Re: ocr

Witam
jestem poczatkujacym uzytkownikiem Slackware 9, mam =
i natepepujace interfejsy eth0 - karta sieciowa = serwer ze stalym IP, eth1 -
chyba interfejs neo, lo, ppp0; Udostepniam lacze w = sieci sasiadom (wiem ze
tak nie mozna ale....przepisy trzeba lamac)
Mam problem z przekierowaniem portow; chodzi mi o = 4662 dla eMule.
I tak: nie wpisujac zadnych regulek w iptables eMule = laczy mi sie baaaardzo
dlugo i tam lowID
Wpisujac: itpables -A PREROUTING -t nat -p tcp = <lub udp> -d <192.168.0.2 - a
to moj IP serwera> --dport 4662 -j DNAT --to = 192.168.0.3:4662
Emule laczy mi sie z serwerami bardzo szybko ale i = tak mam low ID :(

a takie cos w ogole nie chce mi dzialac tzn. nie = przynosi spodzioewanych
efektow:
iptables -A PREROUTIN -t nat tcp -i ppp0 --dport 4662 = -j DNAT --to
192.168.0.3:4662

Jak z tymo sobie poradzic? Chcialbym chciaz moc miec =
jednym serwerem, nie musze forwardowac wszyskiego, = bardzo prosze o pomoc.
Moze w jaki sposob przekierowac port z konkretnego = serwera w necie do mnie?