[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Problem ze Slackiem 9.1 ? :-/

From: Radoslaw Czyzewski <morgor@wp.pl>
Date: Fri Sep 26 2003 - 15:50:59 CEST
[slacklist] Re: Problem ze Slackiem 9.1 ? :-/

On Fri, 26 Sep 2003 14:55:19 +0200
Skyscraper <skyscraper@o2.pl> wrote:

> Witam Wszystkich!
>
> Mam pytanie, czy ktos z was robil upgrade ze = Slacka 9.0 na Current'a (9.1 pre) ? I czy zauwazyliscie jakies problemy = ?

Ja tak robiłem ze swoim domowym ruterkiem. W sumie = wszystko było ok ale z jakiś niewiadomych przyczyn sieć = przestała działać (udostępnianie SDI). Po ustaleniu = połączenia SDI wszystko niby dobrze ale nie można się do niczego = w Internecie podłączyć (skrypty konfiguracyjne i startowe od SDI = mam z przetestowanej i działającej maszynki). Dodam że reg. = 9.0.

Morgor