[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: slackware jako desktop

From: gol4s <gol4s@interia.pl>
Date: Sat Sep 27 2003 - 15:46:12 CEST
[slacklist] Re: slackware jako desktop

Witam,

      Uzywam slack'a jako =
Oczywiscie na poczatku bylo duzo szukania programow, = ktore sa mi
potrzebne do "normalnego" uzytkowania, ale = jak sie juz wszystko
poszuka to mozna na nim sobie bezproblemowo pracowac. = Jest jeszcze
troche za maly % gier, ktore mozna sobie odpalic na = linuxie, ale to
juz jest material na inna bajke ;).
    Najlepiej jest sobie usiasc i na = kratce przykladowo spisac programy,
ktore sie uzywa na Win... i poszukac ich = odpowiednikow w swiecie
pingwina.

--
Pozdrowienia,
 gol4s         = ;            =        mailto:gol4s@irc.pl