[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Abiword

From: Slawomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Sat Sep 27 2003 - 17:25:08 CEST
[slacklist] Abiword

Witam. Dzisiaj zainstalowałem nową wersję = Dropline-gnome i muszę
powiedzieć że zrobiono spory postęp, sam = wygląd desktopu jest naprawdę
zaskakujący i ciekawy. Dopracowałem już = wszystko, nawet czcionki są
ładniutkie ale jak to bywa nie można mieć = wszystkiego :) Problem dotyczy
abiworda który w poprzednich wersjach gnome = poprostu znikał po wpisaniu
choćby jednej litery, teraz już nie znika jednak = podczas zapisu
dokumentu za każdym razem występuje błąd i = sypie się wszystko. Po
restarcie można zapisać jeden góra dwa =
Szukałem odpowiedzi ale niestety jesze nie = znalazłem. Wstrzymuję się od
OpenOffice bo jest bardzo duży i strasznie się = ślimaczy a potrzebny jest
tylko procesor textu  i arkusz kalkulacyjny = rolę którego świetnie
spełnia gnumeric. Może ktoś już to = rozwiązał? została tylko ta jedna
sprawa do załatwienia i slack na desktopie będzie = naprawdę extra.
Pozdrawiam