[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

sis900

From: Slawomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Sun Sep 28 2003 - 15:53:52 CEST
[slacklist] sis900

Oj to znowu ja. Przekompilowałem jajko i teraz nie = mogę uruchomić karty
sieciowej (sis900) nawet jak wrócę do starego = jajka to jest to samo
"device not found" nie mam pojęcia o co =
ostrożnie wszystkie opcje i nic na siłę, teraz = nie darady uruchomić tej
karty, przy "lspci" jest widziana. W = jędrze nie widzę modułu do tej
karty, w rc.modules także nie. Pomocy to jest = laptop mojego szefa !
jutro muszę go oddać. Pozatym ustawiłem już = wszystko i jako desktop jest
naprawdę super. Pozdrawiam