[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: prawa dostepu

From: Luko <luko@munet.eu.org>
Date: Mon Sep 29 2003 - 19:49:52 CEST
[slacklist] Re: prawa dostepu

[ciach]
> chodzi mi o katalog publiczny (niezale¿nie kto =
> wgra³ ka¿dy powinien mieæ do niego =
[ciach]

A zajrzec do configa to nie laska, albo do manuala, = albo pogooglowac co
jeszcze lepsze, mozna logicznie pomyslec i zbudowac = sobie samemu to
wszytsko tak jak ja to wlasnie tu zrobilem - przeciez = myslenie nie boli
(bynajmniej w moim wypadku)
To jest ze standardowego konfiga wystarczy ta sekcje = tylko od#

# An upload directory that allows storing files but = not retrieving
# or creating directories.
<Directory incoming/*>
<Limit READ>
AllowAll
</Limit>
<Limit STOR>
AllowAll
</Limit>
</Directory>

Podlub w sekcji <Anonymous ~ftp> bo mozna to na = wiele sposobuw rozwiazac -
mozna tez mienic
<Limit WRITE>
DenyAll
</Limit>
na
<Limit WRITE>
AllowAll
</Limit>
A nawet cala ta sekcje poszerzyc o wpis (tu nie = jestem pewien ale chyba
dobrze bedzie)
<Directory /*>
AllowOverwrite on
</Directory>