[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

ip_conntrack zgubne dzialanie by Luko = (no subject)

From: Luko <luko@munet.eu.org>
Date: Tue Sep 30 2003 - 00:35:00 CEST
[slacklist] ip_conntrack zgubne dzialanie by Luko = (no = subject)

> hymm, na google nic nie moge znaleźć tzn =
się
> dowiedziałem to że można dzięki =
tzn
> czy działa i czy poprawnie ale o skutkach = ubocznych nieznalazłem niczego
> pół królestwa i księżniczker za linka =

Dobra moze rzeczywisice nigdzie na ten temat nic nie = ma no ale ja znalazlem
moze to kwestia googlowania...

Chociazby http= ://www.linuxfan.pl/dyskusje/pcol.2003/08.2003/7789.php3
wspomina o zgubnym dzialaniu ip_conntrack.
A nawet znalazlem cos nie cos tu http://sp9wun.republi= ka.pl/linux/cbq2.html

Sprawa wyglada tak ze poprostu polaczenia wisza sobie = na tym module i
potrafia bardzo bardzo dlugo wisiec. Teraz wszyscy = sobei wyobrazmy sytuacje
taka ze pajac od nas z sieci zapuszcza na tzw = "chura" kaze przy czym nawet
jesli go odetniemy od netu to i tak sie muli a to =
w 3 dupy polaczen a one sobie wisza, no nie mowie ze = wszystkie ale tak po
kilku dniach (u mnie np po 3) to widoczne bylo = "zapchanie lacza" druga
sprawa byla taka ze urzytkownicy DSL`a cala wine = zwalaja na to ze modem
jest cos do dupy czy lacze a to wszystko przez to ze = laduja te conntraki i
laduja a pozniej sie dziwia, a po tygodniu bez = przewalenia systemu to
kaplica sie robila... Wogule nie wiem z kad to sie = wzielo, ktos napisal
faq`a jak zrobic udostepnianie neta i teraz wszedzie = a to absolutnie
wszedzie pisze zeby ladowac ten modul - szczegulnie = ze nikt nie wie po co
on jest, no to po jakiego cwela go ladujecie. Ktos = "madry" stwierdzil ze
jest to modul niezbedny wrecz, a ja twierdze ze = zbedny bo bez niego
wszystko wrecz chodzi lepiej, a bawie sie bez tego = juz 3 miechy - efekt
tego jest taki ze juz nie musze co 3 dni przewalac = sysa.

Dobra a teraz kilka pierdulek o zgubnym dzialaniu z = groups.google.pl
"Połączenie w stanie ESTABLSHED nagle = przerwane jest jeszcze śledzone
przez 5 dni. Tak jest ustalone w kodzie =
Dodam ze ta kwestia byla na = alt.pl.comp.os.linux.newbie - no to widac ze
tam sa mondre ludzie.

Chcecie cos wiecej wiedziec to sie nauczcie googlowac = - bo to naprawde
wstyd, a te pare przykladuw to znalazlem w niespelna = 5 minut...

No to dajesz 3/4 krulestwa a ksiezniczka pupy = (oczywiscie jak ladna, a jak
nie to sobie ja zatrzymaj).