[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: grupowy FAQ

From: Rafal Jezak <kacper@slubice.biz>
Date: Tue Sep 30 2003 - 16:46:46 CEST
[slacklist] Re: grupowy FAQ

Dnia wto 30. września 2003 13:11, = napisałeś:
> Chcieliscie FAQ wiec nie ma sprawy. Gadalem = wlasnie z Fl3xy`m i powiedzial
> ze nie ma zadnych przeciwwskazan i z mila checia = zamiesci naszego FAQ`a na
> stronie www.slackware.com.pl - tak wiec nie = pozostaje wam nic innego jak
> sie zorganizowac i zaczac aktywnie dzialac. = Pierwsze tematy to na bank co
> to jest linux, po co jest ta grupa no i jak = googlowac by sie przydalo (bo
> cienko wam to idzie) w sumie standard.
Mi się bardzo podoba FAQ jednej z grup dyskusyjnych = :
http://apcoln.linuxpl.org - już = napisałem do jednego z koordynatorów, czy jest
możliwość dostania źródeł tego serwisu, =

> No to do boju panowie i panie (o ile takie tu sa) = no i jak cos to sobie
> wybierta jakiegos tego oficjalnego koordynatora =
Mi to właściwie wszystko jedno ...

--
=[ Rafał 'kacper' Jeżak && = kacper(at)slubice(dot)biz
=[ JabberID : kacper@histeria.pl && GG: = 826971