[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Rece mi opadaja...

From: Rafal R. <raven19@o2.pl>
Date: Tue Sep 30 2003 - 18:04:25 CEST
[slacklist] Rece mi opadaja...

Ja juz dzisiaj jestem tak wkurzony ze szkoda gadac! = Moze ktos z grupowiczow
mi powie w czym rzecz bo ja nie umiem zaqmac co jest = juz nie tak.
Mam serwer, z 3 kartami sieciowymi...jedna do LAN, =
POLPAKa. Ruch przychodzi na interfejs LAN i jezeli to = zapytanie http, pop3
lub smtp to pakiet jest markowany i wysylany DSLem a = jezeli nie to idzie na
POLPAKa. Filozofia prosta jak banan !
I teraz taki szpil....dlaczego po zawieszeniu sie = modemu DSLowskiego od TP .
.zeby wrocila mozliwosc korzystania z Internetu (tzn. = tych usug ktore
wychodza" przez DSL!) musze zresetowac modem i = SERWER ! Modem to OK...ale
dlaczego dopiero po restarcie serwera wszystko = zaczyna ruszac....serwer nie
wisi, pakiety przechodza, uslugi na laczu POLPAK =
nie ma.
W czym rzecz....??? Dlaczego sie tak dzieje..i =
raz na dwie godziny...czy ktos spotkal sie tez z = takim problemem?
pozdrawiam
 Rafal

P.S. DSL 1Mb...i wszystke IP wpisane na =