[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Rece mi opadaja...

From: Slawomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Tue Sep 30 2003 - 19:05:51 CEST
[slacklist] Re: Rece mi opadaja...

W liście z wto, 30-09-2003, godz. 18:04, Rafal R. = pisze:
> Ja juz dzisiaj jestem tak wkurzony ze szkoda = gadac! Moze ktos z grupowiczow
> mi powie w czym rzecz bo ja nie umiem zaqmac co = jest juz nie tak.
> Mam serwer, z 3 kartami sieciowymi...jedna do = LAN, druga do DSL a trzecia do
> POLPAKa. Ruch przychodzi na interfejs LAN i = jezeli to zapytanie http, pop3
> lub smtp to pakiet jest markowany i wysylany = DSLem a jezeli nie to idzie na
> POLPAKa. Filozofia prosta jak banan !
> I teraz taki szpil....dlaczego po zawieszeniu = sie modemu DSLowskiego od TP .
> .zeby wrocila mozliwosc korzystania z Internetu = (tzn. tych usug ktore
> [...]

Zastanawiam się tylko dlaczego z takim uporem = robisz to na jednej maszynie, wszystkie
konwencje mówią że taką redundancję robi = się na osobnych maszynach,
skoro masz takie łącza to i firma nie jest pewnie = biedna a w niedzielę
byłem na giełdzie i moim oczom ukazał się = stos komputerów compaga po 180
zł za szt. 64 ram, proc 350 (intel) twardy coś = 2gb. na router aż za
dużo, były też p90 i inne klamory  dobrej = marki bardzo stabilne i za
śmieszne pieniądze:) Pozdrawiam