[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Rece mi opadaja...

From: Luko <luko@munet.eu.org>
Date: Tue Sep 30 2003 - 22:30:14 CEST
[slacklist] Re: Rece mi opadaja...

> No to wtedy to sie nie bedzie pojawiac...ale nie = bede mial wowczas
NATa...a
> co za tym idzie Internetu...a nie o to mi =

Podsumuje tu caly watek...
Eh centralnie jak was czytam to mi opadaja rece. Juz = wczoraj, a w sumie
dzis tlumaczylem po co jest ten zasrany ip_conntrack =
cholery co ma wogule wpolnego ten zasrany modul z = nat`em. Oczytales sie
jakichs glupot i powtarzasz. Centranie tlumaczy cos = tutaj to jak rzucac
guwnem o sciane. A nie slyszales ze jadra nieparzyste = maja cos pierdykniete
i moga ale nie musza dzialac poprawnie. Az mi sie was = zal robi, bo od kad
tpsa wprowadzila tego zasranego dls`a to jedyne co = sie tu walkuje to "jak
to odpalic", albo "jestem nie mota = przeczytalem zrobilem i nie dziala".
Czlowieku jestes absolutnym dnem tyle ci tylko powiem = a uzasadniam to tym:

> .zeby wrocila mozliwosc korzystania z Internetu = (tzn. tych usug ktore
> wychodza" przez DSL!) musze zresetowac = modem i SERWER ! Modem to OK...ale
> dlaczego dopiero po restarcie serwera wszystko = zaczyna ruszac

No do co pier****** od rzeczy ze tpsa ma cos = zwalonego, bo to sie samo w
oczy rzuca ze masz cos dupniete na serwerze.

a takie pytanie co Ty ze swoja wiedza jakze bujna = ktura nam tu pieknie
wrecz przedstawiles robisz w tej firmie, bo ja do tej = pory to myslalem ze
gowno wiem o linuxie ale reprezentujesz osobe co = nawet w tym temacie z dupy
jeszcze nie wyszla.

Ludzie nauczcie sie kurde logicznie myslec i wogule = kojarzyc fakty a
jeszcze lepiej zacznijcie szukac po googlach oraz = archiwum grupy.