[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Rece mi opadaja...

From: Slawomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Tue Sep 30 2003 - 23:05:38 CEST
[slacklist] Re: Rece mi opadaja...

W liście z wto, 30-09-2003, godz. 19:48, hod pisze: =

> jakie konwencje? pytam sie dlatego ze tez mi sie = wydaje sensowne
> robienie takich rzeczy na dwoch = oddzielnych
> maszynach i moze jak mi cos podpowiesz to wkoncu = moj "szef" to zrozumie
>
> pozdrawiam

Można by to zrobić nawet na trzech maszynach :) = jedną z  podłączoną
siecią i z dwoma sieciówkami, drógą = podłaczona do jednej z sieciówek do
pierwszej maszyny a trzecia maszyna podłączona do =
pierwszej maszynie. Na drugiej i trzeciej maszynie = masz wpięte łącza na
świat. Na pierwszej możesz zrobić prerouting i = zaleznie od usług jakie
chcesz udostępniać na poszczególnych = łączach przekierowujesz ruch do
maszyny trzeciej bąć drugiej :) (sam bym się = pobawił :) na iptables
możesz robić naprawdę bardzo dużo. A teraz = wydajnośc :) śmieję się z
mojego wykładowcy zawsze jak mi opowiada co to nie = są za świetne
urządzenia jak on to mówi "dedykowane" = a mowa o routerach cisco na
których się uczę. Powiem wam teraz o = parametrach takiego routera za
10.000zł:
modele z serii 2600
procesor motorolla 40mhz
ram          &= nbsp;     8mb

więc zapewniam że jak kupisz P90 za 80 zł na = giełdzie to w zupełności
wystarczy:) nie wiem ile tam zarabiasz ale może = zainwestój sam w ten
sprzęt i nie będziesz miał problemów, wiem co = to znaczy szeff przez dwa
ff bo sam takiego mam, możesz mu tłumaczyć =
tydzień będzie miał do ciebie pretensje że = łysy ma rude dzieci :)
Pozdrawiam