[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Rece mi opadaja...

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Wed Oct 01 2003 - 10:27:41 CEST
[slacklist] Re: Rece mi opadaja...

>  A teraz wydajnośc :) śmieję się = z
> mojego wykładowcy zawsze jak mi opowiada co to = nie są za świetne
> urządzenia jak on to mówi = "dedykowane" a mowa o routerach cisco na
> których się uczę. Powiem wam teraz o = parametrach takiego routera za
> 10.000zł:
> modele z serii 2600
> procesor motorolla 40mhz
> = ram           &nbs= p;    8mb
>
> więc zapewniam że jak kupisz P90 za 80 zł = na giełdzie to w zupełności
> wystarczy:) nie wiem ile tam zarabiasz ale = może zainwestój sam w ten
> sprzęt i nie będziesz miał = problemów,

No powiem Ci ze masz troche racji, ale tez w czesci = sie mylisz. W takiej
maszynie nie jest potrzebny bardzo szybki proc, choc = w nowszych bywaja i
szybkie PPC. Takie jak wymieniles kosztuja najwyzej = 3-4 tys zl ;) (choc
niektorzy twierdza ze numer modelu odpowiada jego =
routery takie nie sa "dedykowane" do sieci = osiedlowych czy malych sieci
firmowych. Jak bys chcial zrealizowac na routerze = programowych (linux)
router z 10 WAN'ami, 3 LAN'ami i jeszcze jakimis = zaawansowanymi protokolami
regulowania ruchem (obciazeniem) sieci to bys sie =
ale zrealizowac bys nie dal rady (nie wiem, nie = probowalem, ale nie sadze by
ktos przy zdrowych zmyslach wogole czegos takiego = probowal).