[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Rece mi opadly... jak przeczytalem S. Jacha

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Wed Oct 01 2003 - 11:49:23 CEST
[slacklist] Re: Rece mi opadly... jak przeczytalem S. = Jacha

Czy ja Cie obrazilem (wskaz mi ten fragment postu)?? A = moze mi wytlumaczysz
jaki byl sens Twojego postu (ale tak bym "nawet = ja" zrozumial - a konketnie
chodzi mi o zacytowany przezemnie fragment). Poprostu = jestes chamem (we
wlasciwym tego slowa znaczeniu) i tyle, skoro na = normalnie napisany post
(nieobrazliwy) obrazasz innych.   Problemy = mam a owszem, od poczatku mojej
bytnosci tutaj (od stycznia) pomoglem kilku osobom = (przynajmnej kilka osob
mi dziekowalo) zas sam przedstawilem chyba z 6 moze = 10 swoich problemow z
czego uzyskalem odpowiedz na 1 (2) !!!  na = reszte nikomu sie nie chcialo lub
nie mial wiedzy, no coz.. nie wymagam by mi ktos = konieczne pomagal.

Acha.. prymitywem (czy tez chamem wlasnie) jest ktos = kto smieje sie z
bardziej doswiadczonych (np. swoich wykladowcow) = zwlaszcza jesli Ci mowia w
miare sensowne rzeczy...
Co do routera hmm... moze i sie da takie cos postawic = (jak mowilem nie
probowalem), ale da sie tez lyzeczka do herbaty = wykopac studnie... tylko po
co?

Ps. Jak to juz bylo kiedys napisane, jesli nie chcesz = by Ci odpisywac to sam
nie pisz. Dyskusja polega na tym ze sie wymienia = poglady (a to jest lista
dyskusyjna), postawa ze: sluchajcie co ja mam do = powiedzenia a pozniej cisza
i koniec (ja zawsze mam racje) jest na poziomie =