[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: dalej Wine

From: andrew <andrewl@poczta.onet.pl>
Date: Wed Oct 01 2003 - 14:52:17 CEST
[slacklist] Re: dalej Wine

Sorry zle troche mnie poniosło . Ja poprostu chce = rozwiązania mojego
problemu a nie iść na skróty. Slack jest dobrym = systemem dlatego sie na
niego przeniosłem ale trzeba przyznać że są = programy windowsowe ktorych nie
da sie narazie zastąpić ( np. graficzne Photo... =
podałem wczesniej ( eMule , GG itd ) miały tylko = zobrazować problem jaki sie
pojawia.
Pozdrawiam Andrew