[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: dalej Wine

From: Slawomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Thu Oct 02 2003 - 20:57:12 CEST
[slacklist] Re: dalej Wine

W liście z czw, 02-10-2003, godz. 17:48, Paweł =

> To ja cie zagnę ;) Do wystawiania fakur - nie = ma NICZEGO
> takiego, co by się dało używać.
hehehe to prawda nie jest z tym najlepiej, = oczywiście istnieje "lefthand" i w mojej firmie był = przez
trzy miesiące jednak był tak odrzucający że = nawet ja nie umiałem z niego
korzystać. W końcu zakupiliśmy system = "SOS" kosztuje ok 1100zł ale jest
berdzo podobny do subiekta i prawie tak samo się na = nim pracuje , jest
to system komercyjny napisany na linuxa, = największą zaletą jest to że
kompy w sieci logują się go niego przez ssh i = wszyscy uprawnieni mogą z
niego korzystać. Na razie jest jedna drukarka ale = lada dzień będą trzy
na różnych piętrach udostępnione przez lpr i = każdy kto się będzie
logował do programu będzie mógł wydrukować =
Także znowu się pomyliłeś hihihi :)"SOS = "to prawdziwy kombajn
magazynowo, księgowy. Pozdrawiam