[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: dalej Wine

From: Kamil 'Raczek' Raczynski <kraczynski@liza.umcs.lublin.pl>
Date: Sat Oct 04 2003 - 14:26:07 CEST
[slacklist] Re: dalej Wine

Dnia Wed, 01 Oct 2003 16:26:04 +0200, Napisał(a) = byłe(a)ś:

>flasha to SSWF i jescze kilka innych. Proponuję = żebyś zaczoł więcej
>czytać :) jaskich jeszcze programów = potrzebujesz ? :) Pozdrawaim

Pozwolicie że się wtrącę :o)
        Ja = potrzebuję _sprawnie i poprawnie_ działającego programu,
który pozwoli bez przeszkód wysyłać poprawne =
Tak, wiem o Janosiku, ale ZUS się od niego odcina, = więc w razie jakichś
nieprawidłowości z ich strony, czy kontrli to ja = będę winowajcą. Płatnik
Elektroniczny nie bardzo chce współpracować z = wine.
        No i druga = rzecz, to program kadry/płace. (Chociaż właściwie
udało mi się uruchomić ten z którego = korzystam pod wine).

Pzdrawiam....

--
"Exec powinien działać, mazać partycje, = uruchamiać jakieś fizdrygałki
 a mój mi nie działa i tylko =