[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: samba

From: GrzeZa <g-s@o2.pl>
Date: Sat Oct 04 2003 - 21:52:39 CEST
[slacklist] Re: samba

8<-----------------------

> Jeszcze jedno jak daje smbstatus dostaje:
>
> Samba version 2.2.8
> Service      = uid      gid      = pid     machine
> = ----------------------------------------------
>
> No locked files
>
> czyli samba nie chodzi?? Dziwne bo jak =
>
> 17786 = ?        = S      0:00 smbd
> 17788 = ?        = S      0:00 nmbd

Samba działa! No locked files oznacza, że niema = plików zajętych przez
klienta.
Czy jak zmieniałeś konfigurację, to = zrobiłeś restart smbd i nmbd?

1.Sprawdź w XP, czy nie masz załączonej = zapory?
2.Sprawdź pingiem, czy w ogóle kompy się = widzą?
3.Czy w otoczeniu sieciowym (w windowsach) masz = poprawnie wpisaną grupę
roboczą?
4.I wreszcie ostatnie moje pytanie, gdzie masz plik = smb.conf? czy jest to
/etc/samba/smb.conf?

taki jest u mnie /etc/samba/smb.conf i działa

#  poczatek = ========================== ==========
[global]
 server string = Samba, v.%v
 workgroup = MiG