[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: postfix + popa3d

From: Pawel Rohde <pawel@rohde.poznan.pl>
Date: Sun Oct 05 2003 - 15:54:48 CEST
[slacklist] Re: postfix + popa3d

> zainstalowalem postfixa. pobierana poczte = przrzuca do
> /home/nazwausera/maildir i o to mi chodzilo lecz = niestety po instalacji
> popa3d nie moge odbirac poczty z tego miejsca. = mogby mi ktos opisac
> dokladnie co musze zmienic w params.h. prosze o = pomoc

Sam kiedyś używałem popa3d ...
Zainteresuj się courier-imap ma wszystko co byś = sobie mógł wymarzyć. Jeśli
masz już maildiry, to pewnie pokusisz się = wkońcu o virtuale z mysql'em -
będziesz już na to prawie gotowy.
Poza tym instalujesz jeden system do pop3, imap, = pop3-ssl, imap-ssl.
Naprawdę warto. Tylko obsługę własnej quoty = sobie podarowałem bo bzdurna
jest.

--
pozdrawiam
Paweł Rohde