[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: postfix + popa3d

From: Robert Radko <bercik-r@o2.pl>
Date: Sun Oct 05 2003 - 22:29:22 CEST
[slacklist] Re: postfix + popa3d

----- Original Message -----
From: "Poochini" = <poochini@wp.pl>
To: <slacklist@slackware.com.pl>
Sent: Sunday, October 05, 2003 9:01 PM
Subject: [slacklist] Re: postfix + popa3d

> stary ja ledwie zainstalowalem postfixa a ty mi = tutaj z takimi bajerami
> wyskakujesz :D moze pozniej . postfix i pop3d =
> przerobilem postfixa zeby dawal poczte do = mailbox porzekompilowalem spop3d
> dalej lepa. poczta czeka na serwie i nie ma kto = ja dostaczyc do mnie na
> desktop :( listonoszu pomoz :P

przerób spowrotem na maildir
potem dawaj po kolei:

wget
ftp://ftp.linuxpackages.net/pub/Slackwar=
wget
ftp://ftp.linuxpackages.net/pub/Slackwar=
installpkg courier-imap-2.1.1-i586-1rob.tgz
# u mnie pluł się, że nie ma biblioteki = /usr/lib/libdb-4.1.so, więc
# wget
http://mirrors.sunsite.dk/slackware/slackware= -current/extra/db-4.1.25/db4-4.1.25-i386-1.txt
# wget
http://mirrors.sunsite.dk/slackware/slackware= -current/extra/db-4.1.25/db4-4.1.25-i386-1.tgz
# installpkg db4-4.1.25-i386-1.tgz
/usr/libexec/courier-imap/pop3d.rc start

i działa :)
z bajerów skorzystasz później
--
zdroofka