[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Pliki tekstowe

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Mon Oct 06 2003 - 13:10:57 CEST
[slacklist] Re: Pliki tekstowe

Chociazby po to by sie nauczyc ;-)  A caly ten = skomplikowany program to moze
z 5-10 linijek kodu przy ladnym formatowaniu = ;-)

> To jest wartość ósemkowa znaku który = występuje na końcu każdej linii w
plikach
> tekstowych windzianych a nie ma go w plikach = unixowych. Ale co to znaczy
> mniej ważne, najważniejsze że robi to, co = powinno -- po przepuszczeniu
przez
> powyższe polecenie pliku windzianego masz plik =

No jesli jest to wartosc usemkowa to znaku ascii = #13  czyli powrot karetki.

> Jeśli już rozgryzłeś jak działa tr, to = powinieneś sam pokombinować:
podejrzyj

#10#13 (w windach)  na #10   (w = unixie)   - a moze odwortnie  (-;

> Nie wiem, w większości dużych dystrybucji = są. Jak nie ma to znajdziesz w
sieci
> źródła, zrób paczkę i już. Tak czy = owak to prostsze i elastyczniejsze niż
> pisanie od zera. A polecenie tr jeszcze = prostsze.

No tak tez mozna... nauczyc sie robic paczki np. = zamiast nauki C  :-)

Pozdroffka