[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: "You have mail."

From: martin <kmmarcin@wp.pl>
Date: Fri Oct 10 2003 - 01:23:45 CEST
[slacklist] Re: "You have mail."

On Thursday 09 of October 2003 16:17, Mentos = wrote:
> Witam.
>
> Drobny problem:
>
> Jaki może być powód faktu, że za = *każdym razem*, gdy się loguję, bash (bo
> to chyba on) wypisuje mi "You have = mail.". Przy czym plik spod $MAIL
> istnieje i jest tam ciągle jedynie zapis od = mailer-deamona, a nie dostaję
> żadnego mail'a..
>
> ?
>
> Wdzięczny byłbym za pomoc.
>
> Pozdrawiam,
Hej Mentos,
Jeśli po zalogowaniu otrzymujesz taki o to = monit:
You have mail
Zrób tak:
1. Wpisz polecenie mutt w linii poleceń:
#mutt
; utworzy ci się skrzynka pocztowa w której = zapewne masz conajmniej 1 list
2. Wykasuj każdy list robiąc to w ten = sposób:
a) podświetl dany list(który chcesz skasować) = przechodząc kursorem UP/DOWN
b) naciśnij klawisz 'd' z klawiatury to spowoduje = ze dana wiadomość zostanie
zaznaczona do skasowania(pojawi się flaga D na = twoim liście, zrób tak z
wszystkimi listami kolejno).
Co zrobić by się ich wszystkich pozbyć?
c)Po prostu naciśnij klawisz q a więc wyjście z = programu pocztowego mutt - ten
zanim to zrobi zapyta się czy usunąć zaznaczone = wiadomości ze skrzynki
(w twoim wypadku będą to zaznaczone wszystkie = listy) naciśnij ENTER aby
potwierdzić.
d) #logout
e) #login user
powinno się pojawić: No mail
Od teraz gdy dostaniesz jakąkolwiek pocztę: No = mail zmieni się na You have
mail
i tak w kółko:
G'Luck --chameleon :)