[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Problemy z siecia w 9.1

From: Patryk Maslowski <patryko@wp.pl>
Date: Fri Oct 10 2003 - 15:38:23 CEST
[slacklist] Re: Problemy z siecia w 9.1

rzecz w tym,  ze tak sie dzieje bez wlaczonego = firewalla, zrobilem tez
eksperyment podnoszac tylko 1 interfejs pobierajacy = IP z DHCP i pingi
tez nie ida, naprawde juz nie wiem co mam robic. A = mialo byc tak pieknie
:-). Wychodzi na to, ze bede musial ostro = poeksperymentowac, naprawde
nie mam zielonego pojecia co moze miec wplyw na takie = zachowanie ale jak
sie dowiem to napisze :-)

pozdrowka
patryko