[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: instalacja slaka

From: martin <kmmarcin@wp.pl>
Date: Sat Oct 11 2003 - 01:05:52 CEST
[slacklist] Re: instalacja slaka

On Friday 10 of October 2003 14:49, Roman Kuźmicki = wrote:
> Problem.
> Muszę zainstalować slaka na kompie, na = którym nie da się zabotować systemu
> z CD (to jakieś stary złom. siemens = bodajże).
> Jak to zrobić?
> Czy ktoś mógłby mi to wytłumaczyć = najlepiej w dość łopatologiczny sposób ?
> Roman
Hej,
Ja ten problem wyeliminowałem w swoim starym = komputerze poprzez,
zainstalowanie systemu na dysku na nowym komputerze, = następnie przeniosłem
dysk do starego komputera i problem z głowy, = wszystko hula, ale jeśli to nie
pomoże to znam jeszcze dwa sposoby:
- upgrade bios
- sciągnięcie 4 dyskietek bootujących ze = www.slackware.com
Powodzenia - niech slack będzie z tobą