[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

troche problemos slackwaros

From: Grzesiek <srv@pf.pl>
Date: Sat Oct 11 2003 - 09:32:16 CEST
[slacklist] troche problemos slackwaros

Mam pytanie jestem na slacku dopiero od niedawna i mam = pare broblemow
1.open office po instalacji w /usr/grzes czli = uzutkownik nie moge
odpalic programow -pytanie jak ustawic dostep = ?
2. po skopiowaniu jakiegokolwiek pliku z root na = konto uzytkownika nie
mam do niego dostepu jako zwykly uzytkownik
3 jak widzicie nie mam kodowania polskich znakow mimo = ustawienia
4 brak dziweku na karcie zintegrowanej (wlansnie nad = tym pracuje ;-) )
5 nie mam dostepu do zamontowanych partycji wingrozy = z konta uzytkownika/...
kurcze nazbieralo sie

dzieki za jakakolwiek pomoc