[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

problem dhcpd i ipallow

From: czester11 <czester11@poczta.onet.pl>
Date: Sat Oct 11 2003 - 17:14:12 CEST
[slacklist] problem dhcpd i ipallow

witam
Niewiem czy ktos z was robił  dzielenie = łącza według tego opisu
http://republika.pl/s= p9wun/linux/cbq2.html

ja zrobiłem  no i powiem ze smiga zajebiscie = ale mam mały problem:

Tzn mam sieci 10 osób i postawiłem juz dawno dhcpd = gdy odpalam skrpt ipallow
to server dhcpd nie nadaje adresów  = uzytkownikom.
Niewiem co jest grane bo w logach nic nie ma odnosnie = tego a dhcpd odpala
sie normalnie
ale nie nadaje adresow.
Gdy wylacze maskarade czyli ten ipallow server smiga =
czy ktos mail taką sytuacjie z tym skryptem = ??
Pozdrawiam