[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Odp: Re: Program do prowadzenia firmy

From: SLAWOMIR JACH <cobico@wp.pl>
Date: Mon Oct 13 2003 - 10:46:52 CEST
[slacklist] Odp: Re: Program do prowadzenia firmy

Dnia 13-10-2003 o godz. 0:13 Machoni = napisał(a):

> A ten walkowany kilkukornie lefthand ?? To = bodajze jest nawet
GNU.  Ale to
> jest tylko sugestia... ja sie narazie tym nie =
wiec tez chetnie
> poslucham Waszych uwag (kto wie... moze mi sie = przydadza).
>
> Pozdroffka

nie polecam lefthend naprawdę "odpycha" = panny u mnie w firmie
przez pół roku nie pojeły obsługi. Teraz jest = SOS

Wojna jest piekłem, a pokój jest cholernie nudny = - "Buffalo Soldiers"
- już w kinach!!! < http://film.wp.pl/p/film= .html?id=7506 >