[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: Re: Re: Odp: Rozlaczanie Neo Sagem 800 Slacware 9.0

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Tue Oct 14 2003 - 19:27:20 CEST
[slacklist] Re: [slacklist] Re: [slacklist] Re: [slacklist] Re: = [slacklist] Odp: [slacklist] Rozlaczanie Neo Sagem 800 Slacware = 9.0

> No to może coś z pamięcią jest nie tak = już niewiem albo partycja wymiany
> pwininna być większa nie rozumiem już tego = wogóle. Od procesora??? No
kurde
> czy telekomuna narazala by swoich klientow na = kupno nowego sprzetu
> specjalnie dla neo???

Talekomuna to moze narazic Cie na wszystko i jeszcze = obrucic to na kozysc,
np. stwierdzic ze masz okazje do wymiany sprztu = ;-)
No coz.. tez mnie to niedlugo czeka wiec zobaczymy =
(czy bedzie sie wieszac na 250MHz ;-) )

A mam do Was pytanie... ile czekaliscie na = przelaczenie sdi na neo+  -
chodzi mi o czas w jakim byliscie pozbawieni netu po = odlaczeniu sdi a przed
podlaczeniem neo+

Pozdroffka